pranks

Trilingual post: English, Italian and Romanian languages

…ways of life …so we will start
Each of us can tell here his way of life but more, the way he would like to live.
for example, I’m pretty happy with everything that I not did, because if I put to do everything that crossed my mind, the world would have expelled me… if not worse.
There are many, many things that I have done well, but almost all related to the bad …
and indeed,, I wrong so many things that were designed for the good…
all in all, there are also the really good stuff
Forty-five years I have lived a full life of loves and suffering, wars against myself, I hope I learned something, but who knows?…
I have infatuations as a writer, but what I do best and to read.
I write a lot, but often write bad…
In this virtual space I will tell you the things that have happened over time more or less fun, and I invite you to do the same.
Let’s have fun.

Image

…modi di vivere… inizieremo così
Ognuno di noi può raccontare qui il suo modo di vivere ma di più, il suo modo come vorrebbe vivere.
Per esempio io, sono abbastanza contento di tutto quello che non ho fatto, perche se mi mettevo per fare ogni cosa che mi è passata per la testa, il mondo mi avrebbe espulso… se no peggio.
Sono tante, tante cose che le ho fatte per bene, ma quasi tutte riguardavano il male…
e anzi, ho fatto male tante cose che erano destinate al bene…
tutto sommato, ci sono anche le cose veramente buone
Ho vissuto quarantacinque anni di vita piena d’amori e sofferenze, di guerre contro me stesso, spero che abbia imparato qualcosa, ma chi sa?…
Ho le infatuazioni di scrittore, quello che so fare meglio e di leggere.
Scrivo tanto ma scrivo spesso male…
In questo spazio virtuale vi racconterò col tempo delle cose accadute più o meno divertenti, e v’invito di fare lo stesso.
Divertiamoci…

Image

…moduri de viață …cam așa vom începe
Fiecare dintre noi poate spune aici, felul lui de viață, dar mai mult, modul în care ar dori să trăiască.
De exemplu, eu sunt destul de fericit cu tot ceea ce nu am făcut, pentru că dacă aș fi făcut orice lucru care a trecut prin minte, lumea m-ar fi expulzat …dacă nu mai rău.
Există multe, multe lucruri pe care le-am făcut bine, dar aproape toate legate de…rele…
și invers, am greșit atât de multe lucruri care au fost concepute pentru bine…
Una cu alta, există, de asemenea, făcute lucruri bune
Patruzeci și cinci de ani am trăit o viață plină de iubiri și suferințe, războaie împotriva mea, și sper că am învățat ceva, dar cine știe?…
Am infatuări de scriitor, dar ceea ce fac cel mai bine e să citesc.
Scriu foarte mult, dar de multe ori a scriu prost…
În acest spațiu virtual vă voi spune lucruri care s-au întâmplat în timp, mai mult sau mai puțin distractive, și vă invit să faceți același lucru.
Să înceapă distracția…

7 gânduri despre „pranks

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.