voices of nature

valipoze 039

valipoze 022

valipoze 007

photos by me

7 thoughts on “voices of nature

  1. I Like the photo number 2 , is the best …

    Like

  2. I particularly like the first and second photos, Valeriu. Hope you are having a nice week.

    Like

  3. Love it! At first I thought it was a massive rock outcrop until I saw the vegetation

    Like

  4. Silhouettes always appeal to me, really like the 3rd shot…

    Like

  5. […] Despre ce stat este vorba? Despre statul în care PSD nu precupețește nimic pentru a-și atinge scopul: totul pentru oameni, oamenii săi! Preşedintele PSD, premierul Victor Ponta, a spus, luni, referindu-se la OUG propusă de vicepremierul Liviu Dragnea prin care li se permite aleșilor locali să îşi shimbe partidul fără a-și pierde mandatul, că este necesară deblocarea autorităţilor locale şi ieşirea din minciună şi ipocrizie. Am fost un susținător înfocat al PSD, dar am fost dezamăgit datorită  calității oamenilor care îl reprezintă. Acest traseism politic nu este decât o statutare a unui mod de gândire profund lipsit de moralitate: “Eu merg cu cine dă mai mult! Eu nu am prieteni ci numai oameni de care mă servesc. Ești prieten cu mine cât am nevoie de tine!” Oamenii fără caracter merg după cum bate vântul, se vând celui care dă mai mult. […]

    Like

Leave a Reply

