Assaggiami, ho il sapore della terra / Taste me, I have a taste of the land / Gustă-mă, am gustul pământului

non credi mai

ci sente

Ci sono abbastanza sapori e suoni

sono gesti imperfetti, sono riluttanti …

mordimi come mordi una mela, non importa se mi fa male o no

anche si lascia le impronte dentali sulla mia vita

assorbe quest’aria con gli ambi narici, c’è l’unica aria

che a me soffoca

trarre da me come da una sigaretta, lo so che non fumi,

o forse segretamente,

non ti divulgher

sei molto giovane, sei fastidiosamente giovane ..

L’ho sei – e va bene … – Tu non sai cosa è giusto e ancora non so cosa c’è che non va, io terra,  tempo …

e te lo dico

non pensare, sente

Verrà un tempo,

verrà un tempo in cui questo gusto della terra

sembrerebbe a te il tuo aborro

verrà un tempo in cui

te

o  a chiunque

non importerà quello che dice

né sapore della terra,  né quello che cercherà altri uomini come …noi che cerchiamo altri pianeti

do not you ever

we feel

There are enough flavors and sounds

are imperfect gestures, are reluctant …

bite me like an apple, no matter if it hurts or not

also you leave the dental records on my life

absorb this air with ambi nostrils, is the only air

that suffocates me

learn from me as from a cigarette, I know you do not smoke,

or perhaps secretly,

do not divulge

you’re very young, you’re annoyingly young …

I have six – and that’s okay … – You do not know what is right and still do not know what’s wrong, I land, time …

and I say

do not think, feel

There will come a time,

there will come a time when this taste of the earth

you seem your abhor

there will come a time when

you

or anyone

it will not matter what he says

or taste of the earth, who will try others as we seek other planets

nu gândi

simte

sunt destule arome şi sunete

sunt gesturi nedesăvârşite, sunt ezitări…

muşcă-mă ca pe un măr, nu-ţi păsa că mă doare sau nu

nu gândi că tu laşi amprenta dentară pe viaţa mea

absoare aerul acesta cu amânouă nările, este unicul aer

în care mă sufoc

trage din mine ca dintr-o ţigară, ştiu că nu fumezi,

sau poate că pe ascuns

oricum nu te spun

eşti foarte tânără, eşti deranjant de tânără…

eşti, – şi-i bine… – tu nu ştii ce-i bine şi încă nu ştii ce-i rău, eu, pământ, timp…

şi de aceasta-ţi spun

nu gândi, simte

o să vină o vreme

o să vină o vreme când gustul acesta al pământului

o să ţi se pară scârbă

o să vină o vreme când eu

tu

sau oricine

nu va mai conta ce spune

gustul pământului o să caute alţi oameni precum noi căutăm alte planete

Leave a Reply

