joc de… bătaie

( Questo testo non può essere tradotto in italiano- mi dispiace) – this text is untranslatable in english – sorry

şi se jură că mă-njură
prietenul apropiat
că mi-e foame doar de poame
din pomul imediat

mă cred foarte şi sunt poate
aici cel mai important
doar oglinda ea mă crede
că azi nu sunt vinovat

de iubire dau de ştire
sunt iarăşi asediat
de aceasta când nevasta
neatinge proaspăt pat

o dau florii
ce-i ascunsă nepătrunsă
de însemnătate acum… fum…
trec fiorii, vin iar zorii

amânăm un vechi păcat…
– prietenul ştie că nu mie
îmi revine vina lui – că iubim prea
laolaltă… pe femeia nimănui

Lasă un răspuns

