o rasă hibridă de… dor

promisiunea unei dimineţi de noiembrie: albul…

aşteptarea şi frica au miros aproape identic

împrumut culorile lucrurilor sau ele sunt alb-transparente, privirea

e o pensulă colorându-le

trupul meu de grafit te schiţează în grabă femeie

aşternut neatins

nimic nu strigă mai tare ca foamea unui eu în propria-i breşă spre lumină

casa e doar un muşuroi decomandat – infinite furnici: gesturi

neduse la capăt, aspiraţii, năluci şi lumea

lumea, ceilalţi, scriind continuu facturi…

că respir

ambiţia de lux să respir cu nările amândouă

posesia acestui eu o pun sub dubiu – e o proiecţie inversată lui tu

identitatea nu stă în nume, el există pe contul său propriu…

undeva irosit

mă compar cu vidatele din vitrinele reci

port etichete unde termenul de valbilitate e codat, având iluzia mişcării

de fapt totu-i o statică: statuie vorbitoare sub cerul vitrină

câştig zilele ca pe un bonus sau nivel la jocuri

sufletul nu-i joystick, cauciuc sau… ci intenţie, un input unei proiecţii sumare

el vrea deseori împotriva-mi să născocească derute –

ispitele, exponenţial oricărei tentative de rugăciune, mă vizitează

de parcă-s exponat de muzeu

şi-mi răzuie frici, aşteptări, culori, eu mărunţi, umbrind orice promisiune

dorul acesta nedesluşit o fi hibrid: femeie, tu ceva ştii… ai o parte substanţială

de vină, tu ascuţi proiecţia depărtărilor, ţi se citeşte-n privire…

şi lucrurile împrumută diluate nuanţele, hainele noastre pe jos, aiurea

sau noi ex-noi mirosind a jilave aşteptări, frici, zile trupuri absente

respir cu nara dreaptă albul, cu stânga abur de dor, noiembrie îşi iroseşte dimineţile

astfel

One thought on “o rasă hibridă de… dor

  1. mi-a placut la nebunie!ce fel e rasa asta hibrida de dor? eu cred ca am testat toate rasele..

    Like

Leave a Reply

