elogiul lui Nu

elogiu lui nu

nu vreau nimic

şi-ar trebui nici să nu continui aici

unitatea de măsură pentru lehamite este unghiul acesta

de ce să consum amabilităţi-impulsuri

de ce să-mi pese de singurătăţi altrui când a mea e perfectă

autentică

nu mă are nici pe mine în sinea-i rotundă

puteţi să-mi luaţi toate lucrurile din casă

nu atârn de niciunul

tastamentul l-am scris explicit:  numele vostru unul câte unul

luaţi-mi pâcla numită cer, luaţi-mi aspiraţia zisă exist

eu ex-ist demult

aici nu mai este, l-a înghiţit un acolo dincolo unde şi să fi vrut ceva

nu am mâini să apuc, nu am trup, ci doar o părere măreaţă

nu plângeţi nici măcar prefăcuţi, n-am murit, doar că

nu vreau nimic, un nimic din acela complet, nicidecum echivalent lui …totul

şi-ar trebui nici să nu continui acest elogiul lui nu şi să… da

Leave a Reply

