Doamnelor şi Domnilor în direct de la faţa locului transmite CRT

ultima-ntâmplare majoră demnă de ştire azi

nu s-a întâmplat nimic

esca s-a transferat la otv, ddd la trinitas,

ctp la monitorul oficial – dar acestea sunt ştirile întâmplate

mâine

azi un muncitor în salopete cu bretele şi cască, total conforme i.t.m.,

a trecut cu o găleată imensă cu var şi

mi-a acoperit geamurile

ce marcă de var, astupă urechile pereţilor!…

şi n-a dat niciun strop pe-alături, peste ani de exemplu, câtă precizie…

albul a devenit ameninţare: unde-s cei care băteau la uşă cu facturile

unde-s copiii din scară, unde picamărul cu tot cu şantier

care-mi sinfoniza cotidianul, unde tocurile cui ale vecinei – pesemne a rămas

desculţă… sărmana

sau

am murit acasă – uram să se întâmple aşa ceva acasă, voiam să… –  nu,

nu, n-am murit destul, uite, un înger

cu aripi de blugi şi aură din piele întoarsă, neagră

acum îmi fură maşina,

strig…

(prin varul acesta care nu penetrează…)

te rog nu… stins: nu-i nimic, nu-i ni-mic…

astfel

astăzi nu

s-a întâmplat

nimic

Leave a Reply

