Să fi fost steluţar (trialog – dramă în foaier)

viaţa-i un orgasm simulat

n-apuci tu să-ţi tai unghiile a doua oară-n casa mea
dă ceva celui ce mătură scările
steaua lui, sau crucea
mi s-a-nfipt peniţa-n plută
orfan de iubită
mă ustură tălpile sau tavanul(secvenţele se întretaie îmbulzindu-se să urce scăriţa
într-o ureche gâgâind deja de sunete interioare – poezie

personajele sunt oarbe sau pitite după un zid inerent

regizorul criţă pipăie o păpuşă de ceară)

viaţa-i o curvă: săru’mâna viaţă
nu mă culc cu tine fără pălărie, ia-ţi-o şi nu te holba năuc
mătură scara, vin din urmă generaţii, alieni 
peniţa se rupe dacă desfaci cu ea sticle, poezia-i orfană
iubita ta nu-i a ta pe deplin dacă n-o ucizi într-un singur sărut
amantul ei prezumtiv stă la pândă să ţi-o tragă ţie de fapt prin ea
regizorul numai se preface, nu-l crede, nu-l crede…

ca să poţi da stele trebuie să naşti, şi cine te lasă gravid dacă umbli
protejat prin calea lactee
grija siluieşte doar inocenţii şi tu ţi-ai rupt aţa minţii cu dinţii

(acest text stenogramă redă discursiv un viol petrecut în direct
foaerul teatrului numit viaţă are un ungher obscur numit spital
care de fapt e un bordel – cu ochii aici voi repetaţi – imitaţi violatorul: Destin) 
nu vă bateţi neuronal să individuaţi cele trei personaje care …flirtează cică…
steluţarul are pălărie înaitea ta, deja-i cu prezumtiva ta femeie o duce
la shoping
tu scrii, tu n-ai timp de ea, tu o iubeşti ideatic, galactic, igienic, duhnic…

realitatea desprinsă din decor steinerian se prăvale în spectrul spirală
eu fără eu – l-a luat din greşeală în grabă femeia odată cu sutienul
ea fără ea, s-a prins ca o scamă de sufletul tău credul

mătur scările, câştig pâine şi vin
ling zidul dintre noi
cu ea (curva) m-aş culca dar n-am pălărie
şi nu pot genera stele – sunt al patrulea intrat în foaier
până mă dă afară că nu muncesc destul, şi unghiile blestemate-mi cresc
în chip de pleoape, pe suflet, unghiera e boantă

(pune tu în ordine cu liniuţă cine şi ce a zis în acest trialog) şi 
nu mă confunda cu păpuşa de ceară, nici nu te erija în regizor, destinul meu e obscur

şi nu presupune insinuări

One thought on “Să fi fost steluţar (trialog – dramă în foaier)

  1. dar e geniala,asta e preferita mea!

    Like

Leave a Reply

