tentativa de siluire

mă măsoară din cap până-n picioare

o grijă străină ivită spontan

un fel de ispită mai mult, care n-are

nimic în comun cu mediul urban

 

e ceva din răstimpuri, venit ancestral

să mă mute la ţară în ţara ce nu-i

să fiu înstărit cu ţărâna coaxial –

doar dacă renunţ la preţuitul haihui

 

înfig călcăiele dârze-n asfaltul prea drag 

(măsurătoarea o să-i dea c-o eroare în plus)

înfăşor drumul şi chiar pun rămăşag –

că nu o să ştie încotro iarăşi m-am dus

 

mie-mi place razna mereu renovată

cu miros de gaze de eşapament

pe linia continuă nu rămân niciodată

şi-am grijă să… n-am griji permanent

 

tentativa de siluire grija nu şi-a-mplinit

măsurătoarea-i indică precis: un boem!…

colind oraşul mai mult decât mulţumit

c-am trimis ispita… dracului ghem

 

Leave a Reply

