să-mi iau imediat o altă

casez derute, amăgiri, mofturi

din alinturi însingurate

casez toate codurile galben, oranj, roşu…  pe seama

posibilei îndrăgostiri

retuşez prognozele, graficele răsfrângerii treptelor

sub între-pasul totdeuna haihui

casez reitingul de bărbat în toată firea

declar zonă depolitizată patul şi vasul de la closet

îmi casez şi oglinda care

de la o vreme… se făţuie prin ea doar străini

în fine, casez tastatura în T9 cu semne rupestre

şi iau poziţia celui de la Hamangia…

aştept

fluturii cu pensia: polenul unei dimineţi subţiri

să-mi  iau imediat o altă soartă,  de-a-ntregul,

nu în lizing, ca până acum

2 thoughts on “să-mi iau imediat o altă

  1. ce s a intimplat,adopta o pisica

    Like

  2. Valeriu D.G. Barbu

    da, aşa voi avea două…

    dacă am o soartă cu chirie, sper din pensie (uite, vin fluturii) să-mi iau una exclusiv a mea… şi asta imperativ – imediat

    Like

Leave a Reply

