în vreme ce scriu acestea


tu
nu mă iubeşti

spune ochiul stâng celui drept
deşi suntem înhămaţi la aceleaşi dure privelişti
drumul de piatră rea
– fiecare vedem doar propriile năluci

tu nu mă iubeşti, spune copilul în pântece
tatălui ce priveşte femeia
ca pe un incubator industrial, nemaiţinând-o de mână

tu nu mă iubeşti, spune cercul triunghiului ascuţit ţâşnind
ca un lăstar libertăţii niciodată-înţelese de oameni

tu nu mă iubeşti, spune bobul de nisip unui val
care-i întoarce spatele şi pleacă, părându-i pentru totdeauna

tu nu mă iubeşti, spune nepoţelul de patru ani
bunicului care se lasă prea cu uşurinţă înmormântat astăzi
– tu ai cerut să pleci şi copilăria mea
rămâne văduvă

tu nu mă iubeşti, spune ultima bancnotă
celei de deasupra marelui teanc
– eşti fluturatică, mergi bisexuată din mână-n mână

tu nu mă iubeşti, spune umărul stâng celui drept
iei cu egoism totul asupra ta şi te îndepărtezi de şira din ce în ce
mai curbată
– să caut acestor vremuri şi un al treilea umăr, fie şi numai de încurajare

tu nu mă iubeşti, spune omului prins în chestiuni materiale
iubirea rămasă
tangentă pe rotundul firii omeneşti mereu nemulţumită
sau văzută cu sacii în car – pe mine ar trebui
să nu mă lipseşti de hrană şi nu ştii nici acum că eu
nu mănânc decât cu gura flămânzilor
hrăniţi de tine

tu nu mă iubeşti, spune poetul hârtiei
– vei scrie de astăzi doar pe coala cerului
cititorul va da norii cu mâna cum dai pagina, întineri-vor pădurile
…………………….
tu nu mă iubeşti
îmi spune iubita în vreme ce
scriu acestea

Leave a Reply

