,,Mă”

am ajuns
să-mi vorbesc cu …dumneavoastră,
să-ntorc într-o parte privirea jenat
când prin vitrine trece oglindindu-se
infatuarea, nu-mi mai ajung cu prăjina la nas…
am ajuns să-mi fac ghetele, să-mi duc servieta,
să mă salut slugarnic şi să-mi răspund slugarnic cu
da domnule

dar mă văd eu acasă, acolo,
gol şi năpădit de pudori
cuminte şi… deja după o cană cu vin
cum încep să cânt ca maestrul Dinică (odihnească-se-n pace)
şi iese românul din ,,dumneavoastră’’
vesel, ironic, cu băga-mi-aş-ul la purtător
cum îmi zic prefăcut mânios: ,,mă, ce stai,
mai adă o cană!’’

Leave a Reply

