totul creşte

am senzaţia că merg pe o sârmă
(în mâna stângă am o sacoşă, în dreapta o alta – vin de la mol,
mi-am cumpărat iluzii proaspete, cu termen de valabilitate o zi)

strada este foarte înaltă, nu blocurile zgârâie-nori
şi asfaltul mi se lipeşte de pleoape de parcă păşesc cu ochii

maşinile cresc – nisipul gri ce se scurge în jurul meu asediindu-mă,
trebuie să ţin gura închisă, altfel risc să-mi spargă dinţii
toate vin doar spre mine, prin aerul ce-l respir –
iar pretenţia să respir cu amândouă nările e ceva absurd…

totul creşte în oraş
până şi sârma se îngroaşă pe alocuri

este şi o balustradă, pentru când oboseşti să te ţii,
nu ajung la ea, (dar asta nu înseamnă că n-ar fi)
– un curcubeu sau dâra avioanelor de linie

o mega-reclamă mă anunţă că sunt în mileniu trei
(mă aşteptam totuşi să fie aglomerat la mol
şi să nu trăim în locuri de parcare precum maşinile odinioară
acel dulce acasă este abolit aici, nu mă pot obişnui aşa…)

– oare unde duce sârma? – sau sunt legat de ea
cum lega câinele bunica la ţară?

termenul de valabilitate s-a scurs, totul creşte în oraş…

2 thoughts on “totul creşte

  1. Ai primit multe teme în viaţă şi cele pe care le-ai rezolvat te-au schimbat foarte mult! Aştept veşti de la tine!Cu drag,
    Daniela, verişoara ta de la Buzău

    Like

  2. Valeriu D.G. Barbu

    o uimitoare surpriză deosebit de plăcută
    DANIELA dragă, putem lua legătura pe yahoo, (valmar34) facebook, skype şi aici… allegria
    o parte dintre teme mi le-am însuşit altele nu!…
    vorbim

    Like

Leave a Reply

