ba nu..

port în palmă ca pe moaşte
sau să mă dau mare c-am citit (demult) Shakespeare
o cutie craniană (supra-elastică
gelatinoasă – şi diferenţa asta o ştiu doar eu)
sunt bănuit c-am băut aseară, dar n-a fost
mai mult de aerul tare de la etajul şapte
am starea aceia când îţi naşte femeia şi te rogi să fie băiat
mă simt ca într-o provincială sală de aşteptare până şi
în propria baie,
am dat totuşi s-arunc teama, sau ce-o fi…,
dar jos ar fi aşteptat-o un taxi (comanda domnişoarei de la trei)
stropşită de capotă ar fi semănat cu un contur pe asfalt concretă
– ultima mea îmbrăţişare de cretă…
am zis nu
mai bine-mi arunc palmele
în jurul unei căni mari din lut, plină cu vin –
că tot sunt bănuit c-am băut aseară

mai bine las să se scurgă aşa
gândurile ca nişte bale

– taxiul pleacă gol
ba nu, domnişoara…
…………………………………………………..
şi se subînţelege ciuda mea nerostit început de iubire

Lasă un răspuns

